вівторок, 15 березня 2016 р.

Dree Hemingway - Аномальна Playmate.

"Dree Hemingway(Дрі Г'емінгвей) є аномалією. Не тільки тому, що вона є першою не оголеною Playmate Playboy, але її погляд на красу, літературу і успіх робить нашу Місс Березень 2016 трохи іншою." Так починається опис Дрі у свіжому американському часописі, що декларував відхід від звичного формату світлин своїх Плеймейт вже з березня цього року. А ми обяцяли про це розповісти. Отже...

"Її прізвище може здатися знайомим, тому що вона... дійсно правнучка письменника Ернеста Г'емінгвея, але вона не дозволяє спадковості впливати на її життя. "Стосовно моєї сім'ї я ставлю всіх на місце за дві секунди", - каже вона. "Це моя сім'я, проте моє прізвище не означає нічого, крім "вау!"-фактора. Це нічого не говорить про мене особисто". Дрі торує свій власний шлях, вигравши премію Роберта Альтмана за фільм Starlet (Старлетка) режисера Шона Бейкера, демонструючи, що має насправді багато талантів. 
А просто зараз, разом з Вами будемо радіти її природній красі, бо таланти і краса Дрі, це саме те, що спонукало нас запросити дівчину бути нашою окрасою у березні 2016 року." (Playboy)
Цікаво, що для своєї "першої неоголеної" Міс часопис очікувано обрав скандальний та популярний у Штатах образ Лоліти.













ЦЕ ЩЕ НЕ ВСЕ!!!
Квітник не давав обітниці подібної до Плейбоя, тому ми підібрали для Вас і інші світлини нашої героїні - Квіточки. Не Плейбоєм єдиним...


































Джерело - http://www.playboy.com/articles/dree-hemingway-playmate-reveal

Немає коментарів:

Дописати коментар