вівторок, 10 травня 2022 р.

10 травня - Всесвітній день руху для здоров'я (World Move for Health).

 

10 травня - Всесвітній день руху для здоров'я (World Move for Health)Як відомо рух допомагає продовжити життя, а його відсутність негативно впливає на людський організм. Ми живемо допоки ми рухаємось! Малорухливий спосіб життя називається гіподинамія. У будь-якому віці рух важливий для життя, але, чим старшає людина, тим РУХ стає чи найважливішим чинником подовження Життя. Життя здорового та активного. Всесвітній день руху для здоров'я  фінансується Всесвітньою організацією охорони здоров'я (ВООЗ). Він був офіційно запроваджений 10 травня 2003 року, а ініціаторами стали держави-члени ВООЗ. Дата створена задля пропагування фізичної активності, адже вона важлива для добробуту та здоров'я.

                                            РУХАЄМОСЬ!!!


































Немає коментарів:

Дописати коментар