неділя, 10 липня 2022 р.

Чотири Квітки Аргентини.

 

Kate Rodriguez

Якщо я нічого не знаю про твої уста, крім голосу

а з твоїх грудей тільки зелені чи помаранчеві блузки,

як похвалитися тим, що ти є

більше ніж грація тіні, що проходить над водою.

У своїй пам'яті я ношу жести, дати

як це зробило мене щасливим, і так

залишитися в собі, з кривим

спокою зображення зі слонової кістки.

Це не велика справа, що мені залишилося.

Також думки, гнів, теорії,

імена братів і сестер,

поштова та телефонна адреса,

п'ять фотографій, парфум для волосся,

тиск крихітних рук, де ніхто не сказав би

що світ ховається від мене.

Несу все без зусиль, потроху втрачаючи.

Я не буду вигадувати марну брехню назавжди,

краще переходити мости руками

повний тобою,

розриваючи мою пам'ять на шматки,

даючи його голубам, вірним

горобці, нехай вони вас з'їдять

між піснями, шумом і хлопанням.

(вірш "Реституція" - Хуліо Кортасар)

Victoria Furnari






Laura Cattay










Barbara Mascia











Kate Rodriguez
















Немає коментарів:

Дописати коментар