середу, 21 лютого 2024 р.

Marisa Papen - Поза формою є нагота. Beyond form there is nakedness


Тотальна більшість думає так - "Я людина маленька. Щоб не робив, це світ не змінить" - і помиляється, оскільки вважає, що ці зміни мають бути такими, щоб їх бачили всі. Це і є головна помилка. Світ навколо тебе починає змінюватись вже від того, що ти так вирішив. А коли починаєш діяти, ці зміни стають очевидними. Пам'ятаєш відоме прислів'я - "Вода камінь точить". Тендітна дівчина Marisa Papen(Маріса Папен) вважає, що може зробити світ добрішим, чистішим, відвертішим, чеснішим... Це дуже складно, проте хіба не можливо??? Я думаю їй це вдається, бо і мені захотілося взяти у цьому участь...

Ви звільняєте своє тіло зсередини

якщо ви можете це побачити

поза тінню гріха

Зіпріться рукою на стегно

Відчуйте, як наповнюється ваша долоня

цією м'якою подушкою

Відчуйте свою шкіру

як шар пишної природи

Ви фігура в полі

Вільна форма

Обійми






Важливо прийняти наші оголені тіла в суспільстві

якщо ми хочемо розірвати всі суперечності

Ми не можемо підключитися до джерела, якщо судимо, хто ми є





Мене завжди дивувало

чому я ходжу в цій формі?

Як це тіло заповнює мою порожнечу?

Що це тіло виражає тому, кому я належу?






Поза формою є нагота

Наша нагота - наша сутність

Суть нашого існування поза формою

Шлях - це розкриття нашого небуття

 

Я річка, що тече до Океану

Я океан, який містить усі насіння

Я насіння, народжене з цілковитої наготи 







Щоб вічно жити на родючому ґрунті нашого походження

Ми повинні прийняти це тіло, цю форму

як істину в останній інстанції

 

Довіряйте процесу дозрівання

Не викопуйте насіння, щоб побачити, чи воно виросте

Саме наша несхожість об’єднає нас як ніколи







Знято на грецьких островах Сіфнос + Мілос

від мого коханого Михайла.

 

Зараз ми пропонуємо деякі з цих зображень як художні відбитки. Відвідайте Mantra Gallery(https://doublebeing.myshopify.com/), щоб дізнатися більше. З любов'ю


Щасливого Нового року

 

Маріса




Немає коментарів:

Дописати коментар