понеділок, 19 лютого 2024 р.

Роберт Плант про те, як це було співати Stairway To Heaven Led Zeppelin вперше за 16 років і, можливо, востаннє в історії

 

Колишній фронтмен Led Zeppelin має нині складні стосунки з найзнаковішою та найвідомішою піснею групи. «Мені б спалахнула кропив’янка, якби мені довелося співати її щоразу, як цього хочуть слухачі — сказав Роберт Плант  у 1988 році. Це просто не для мене. " Але...

Але минулого року, вперше після виступу Led Zeppelin на триб’ют-концерті Ахмета Ертегуна в лондонській O2 Arena 10 грудня 2007 року, Плант виконав цю пісню на концерті в Оксфордширі, організованому колишнім гітаристом Duran Duran/The Power Station Енді Тейлором. зібрати гроші для  благодійної організації The Cancer Platform . 

Планта запитали, як він почувався ще раз виконати цю пісню, і він відповів: «Це було катарсисом». "Тож я не думаю, що буду це робити і надалі, але... я не знаю. Хто знає? Десь може щось змінитися. Дух і серце можуть повернутися в душу. Це довга пісня. Хто може згадати всі ці слова ?" 

https://t.me/yuriy_kviten/2368

https://t.me/yuriy_kviten

Немає коментарів:

Дописати коментар