вівторок, 11 червня 2024 р.

Демі Ловато виступила на щорічній конференції Центру психічного здоров'я молоді

 

У минулий понеділок 3 червня увечері Демі Ловато поділилася словами досвіду та мудрості на щорічному благодійному заході Центру психічного здоров’я молоді в Нью-Йорку. Співачка рідко коли ухилялася від того, щоб ділитися чистою правдою про свої складні проблеми із її психічним здоров’ям, зловживанням психоактивними речовинами та розладом харчової поведінки. 

«Я була на стаціонарному лікуванні п’ять разів, і щоразу, коли я поверталася в лікувальний центр, я відчувала поразку», — пояснила Ловато для People. «Я почала відчувати проблиск надії, коли я почала знаходити радість у дрібницях, докладати зусиль в роботі, участі у програмі або розмовах зі своєю групою лікування та налагодження стосунків там».

Оскільки ця розповідь настільки глибоко переплелася з її розрекламованим життям, Ловато потрібно було навчитися як відокремити її психічне здоров'я від її публічної особистості.


Немає коментарів:

Дописати коментар