пʼятницю, 27 лютого 2015 р.

Нове українське кіно. "Казка старого мельника". Всупереч кризі!!!

Український кінорежисер Олександр Ітигілов сьогодні паралельно працює над двома контрастними проектами: військово-соціальною драмою "Полон" і національним дитячим фільмом "Казка старого мельника". У нинішній період спаду кіновиробництва це феноменальний результат! У першому проекті Олександр - продюсер. У другому - постановник. Обидві картини порадують глядача сузір'ям українських акторів: Володимир Горянський, Ірма Вітовська та багато інших. 

 
Над створенням фільму "Казка старого мельника" працює команда відомих сценаристів, костюмерів, та найбільш зірковим є акторський склад. Зокрема, у зйомках братимуть участь Анатолій Хостікоєв, Ада Роговцева, Ірма Вітовська, Остап Ступка, Наталя Сумська, Євген Нищук, Олексій Вертинський, Володимир Горянський та інші.
У фільмі йтиме мова про вічні цінності – добро і зло. В основі "Казки старого мельника" – боротьба головних героїв Христини та Миколки з песиголовцями та повітрулями. Вибір життєвого шляху, взаємодопомога та співчуття, мужність та наполегливість – все це поєднається для наймолодших глядачів в доступній для них ігровій формі.
Зйомки вітчизняної казки відбудуться за підтримки відомих українців, серед яких - голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко, міністр культури України Євген Нищук, музиканти Марія Бурмака, "Kozak System", Вадим Красноокий, Павло Табаков.
Стрічка вийде українською мовою та демонструватиметься в кінотеатрах України.
- Олександре, наша держава раніше начебто обіцяла повністю фінансувати дитячі прокатні кінопроекти. В "казці старого мельника" - тільки держкошти або є приватні інвестори?
- Приватних інвесторів у нашому кінопроекті немає, кошти тільки державні. Так, як режисеру мені хочеться більшого, але для того й існують продюсери, щоб "рубати" творчий політ і заземлювати постановників.
Торік ми відзняли два епізоди загальним хронометражем 11 хвилин. Весь загальний хронометраж близько 92 хвилин. Основні зйомки заплановані на березень 2015-го. Третину матеріалу плануємо відзняти під Києвом, в Пирогово. Потім наша група сподівається відправитися в Карпати, Прикарпаття - Шипот, Синевир, Невицький та Олеський замки.


- А підводного царства у вашій картині не буде?
- Ні, цього в нашій історії не закладено спочатку. На це потрібні великі гроші. І ми також не можемо сподіватися, що з'являться додаткові джерела фінансування. В сюжеті є лише така зв'язка - герой Олексія Вертинського приходить до нас на допомогу з водяного царства ... Але до моря це жодного відношення не має! Нам вистачить наземних декорацій. А одну зі сцен, уявіть, ми будемо знімати в повітрі, в хмарах, над землею.
- Хоча б кілька слів про сюжет ... Сама історія - це літературна основа або українські народні казки?
- Сценарій написаний давно, але в нашій казці все схоже на поточну дійсність. Хоча в чомусь це і традиційна казка в тому сенсі, що вона має багато переспівувань з казками і легендами України.
Це фентезі-казка.
Якщо коротко ... В родовий маєток повертається герой війни пан Адам. Він застає рідні пенати в біді. Поки його не було на батьківщині, там влаштувалися вовкулаки. На допомогу приходить донька. У казці вона відчуває багато труднощів, потім зустріне свою любов. Постійно йдуть сутички між силами добра і зла. Загалом, варто подивитися картину.
В цілому це сучасний твір, яке засноване на українському фольклорі. Сценарію з подібною красою української мови я раніше в руках не тримав. Українська мова в цій казці на рівні поезії. Тому без роздумів погодився на проект.

 - Для України 3D-технології в кіно - вже норма. Але як ви збираєтеся дивувати вітчизняного глядача саме 3D-технологіями?
- Це помилка! У нас буде не 3D, а стереофонічний 2D-фільм з широким використанням графіки. Тобто для майбутнього перегляду "Казки старого мельника" окуляри не потрібні. Буде багато графічних епізодів. Будуть "домальовування" частини кадрів і декорацій як на натурі, так і в павільйоні. Один з фахівців - супервайзер спецефектів Дмитро Загребельний! Будуть літаючі персонажі "Повітруля" (саме вони вимагають найбільше домальовувань). Будуть інші видовищні ефекти.
Але ... Дивувати глядача швидше за все потрібно відносинами між героями на екрані. Ніякі спецефекти в порівнянні з тим, що можуть донести до юного глядача талановиті актори, не зрівняються. Але все це можна оцінити лише в кінці роботи. А спецефекти заради спецефектів - це недобре. Подібні невдалі приклади ми можемо спостерігати в західному кінематографі, коли спецефекти не рятують, а люди як і раніше шукають чогось душевного.


Джерела -  https://www.facebook.com/kazkastarogomelnyka;
http://gazeta.zn.ua/CULTURE/aleksandr-itygilov-v-plenu-i-v-skazke-_.html;
http://espreso.tv/news/2014/11/26/u_kyyevi_znimatymut_ukrayinskyy_dytyachyy_film.

Немає коментарів:

Дописати коментар