четвер, 5 березня 2015 р.

Kayslee Collins. Від джерел до джерел.

Невже "льод тронулся господа присяжниє засєдатєлі"? Придивіться уважно, до нової зірочки американського Playboy, співачки та акторки Kayslee Collins...е-е-е... вірніше гляньте на її... найінтимніше... Що ми бачимо? ЗАЧІСКУ! Приємне природнє волоссячко!!! Так-так. Не педофільські вибритий лобок, а нормальну жіночу принаду, яка має інтимно просвічувати крізь тоненькі трусики, хвилюючи нашу уяву, нагадувати нам, що перед нами жінка, а не неповнолітня "лолітка". Дехто можливо зараз скривить губ'я і скаже, що вибритість лобка ознака часу і, навіть, виправдана гігієнічно... А я на це скажу - по-перше: ознаки часу бувають різні і мають особливість постійно змінюватись, а по-друге - як часто ви миєтесь?

Крім того поспішу повідомити, що я в жодному разі не проти "інтимної бритості", я проти того, коли хтось намагається зробити з того власний фєтіш і який нав'язує іншим. Терпимість, панове, править світом. Терпимість до інакшості. Мені наприклад також не дуже симпатичні "хащі" без урахувань особливостей білизни чи купальника, хоча в дитинстві, саме вони заставляли мене хвилюватися... А Kayslee Collins? Вона у своїх фото-сетах, крім обов'язкової для Playboy поміркованої гламурності, зберігає свою СПРАВЖНІСТЬ.






























Немає коментарів:

Дописати коментар