понеділок, 8 лютого 2016 р.

Келя Ликеренко - ВІН.

Наша улюблена телеведуча та поетеса Келя Ликеренко час від часу. на своїй сторінці у Fecebook публікує свої чуттєві... іронічні... талановиті нові вірші. Оскільки лизнути, від задоволення саму Келю ми не можемо, з різних причин, ми злизуємо з її сторінки її вірші, тобто саме задоволення...

ВІН

Він рахує хвилини,
Вимірює кроки,
Він питання жбурляє
Навіщо і доки.
А мені це до спини:
Всі цифри, всі грані.
Десь тверезі,
Та я живу там, де всі п’яні!
Де у часу немає обмерень, ні рамок.
Де у шахах - без пішок,
Де у шашках - без дамок.
Де у картах – ...без картів,
Де у душах – без болю,
Де свободи ВСІ варті,
А ні? - збожеВолю.
Він копатиме

Глибоко. Дані, адреса.
Наче знає УСЕ!
(Наче я запчастина його Мерседеса)
А в моїй голові -
Тісто-тістом.
ПроЦееессссс...
Ще й весь час дозріває...
(Та я й божого імені 
знати не знаю,
І писати куди
Йому мрії нові??)

Словом зве мене так,
Як вже сам того хоче.
Щоб привласнити!
Хижо заглянути в очі.
Каже, карі.
Хоч там - сіробурозелені.
(Бо сьогодні у Космосі
Сні навіжені)
Те, що в нього - на рік, 
В мене - чиста сторінка...
Мабуть він ЧОЛОвік.
Ну а я  - його жінка.



Джерело - https://www.facebook.com/%D0%9A%D0%B5%D0%BB%D1%8F-%D0%9B%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-299568840152944/?ref=ts&fref=ts

Немає коментарів:

Дописати коментар