вівторок, 23 лютого 2016 р.

Kristy Garett - Остання (???) оголена дівчина Playboy.

Нарешті! Ось Вона - остання оголена "Міс" часопису Playboy! Я, чомусь, не маю сумніву, шо вся ця історія зі зміною формату жіночих сторінок журналу, вдало побудована промо-акція, проте факт поки залишається фактом. Ми вже готуємо до публікації березневу дівчину Хью Хефнера, яка вже не настільки оголена як її попередниціі, тому дійсно символічною виглядає "Міс-Лютий 2016" Kristy Garett (Христина Гарет). Аплодую тим, хто обрав саме цю красуню на таку цікаву роль. Як на мій смак, ця Квіточка - сучасна Афродіта.
(під катом чи не найбільша колекція світлин Христини в мережі)

       Kristy Garett - Остання (???) оголена дівчина Playboy.

За легендою, 25-річна Христина народилася в 1990 році в Тбілісі, звідки її сім'я переїхала в Росію. Своє дитинство дівчина провела на півдні Росії (цікаво де саме? Для "закордону "південь Росії" може бути і Україною - прим. Квітник). У своєму «Інстаграмі» вона якось поділилася шкільною фотографією і написала, що сумує за шкільними днями. Після навчання дівчина поїхала в Італію, де розпочала модельну кар'єру. Христина Гаррет працювала по всій Європі, знімаючись для реклами і глянцевих журналів. Красуня побіжно говорить на шести мовах. Зараз дівчина живе в Лос-Анджелесі, але інколи приїжджає у Москву.

"Мені подобається у Каліфорнії. Тут ви можете вільно виразити себе, це мій спосіб життя." Краса Христини натуральна і вона абсолютно комфортно почуває себе у своєму красивому тілі.






"Я пишаюся роботою з Playboy, - говорить Христина. - Це не просто журнал, це - легенда. Бути останньою оголеною дівчиною, яка знялася для розвороту, - грандіозна подія. Думаю, вона змінить моє життя. 



 "Після того як я подивився на свої світлини, вони стали моїми улюбленими серед тих, що до цього моменту я мала"- , говорить Христина

 "Я насолоджувалась кожною хвилиною цієї фотосесії."



"Я знаю, що я роблю, і я знаю, що мені пощастило", сказала вона Daily News. "Ви вірите в чудеса? Це чудо ". А ми від себе скажемо - "ДИВО, ХРИСТИНА, ЦЕ ТИ!"







Цікавий факт - Kristy Garett (Христина Гарет) - 749-та Playmate легендарного американського часопису.





















































































А такою була Христина до "Плейбоя"...



















Немає коментарів:

Дописати коментар