вівторок, 13 серпня 2024 р.

Penthouse Pet - August 2024 - таємнича "Grace Elizabeth" .


Маю підозру, що клікабельне ім'я серпневої Pet було обрано навмисне, оскільки у світі фешн-моделінгу є Квіточка на таке ім'я. А от справжнє ім'я нашої сьогоднішньої красуні залишається мені невідомим. На своїй сторінці в соціальній мережі "Х" вона у заголовку має ім'я Gracie Valentino, проте доменне ім'я сторінки Tino Gracie 😎😎😎 Ось і спробуй здогадайся. Цікаво, що до початку літа цього року сторінка Квіточки у "Х" була традиційно дівоча - фешн, кохання, мрії, гумор, перепости тощо, а останні пару місяців почали з'являтись все більш "цікаві" світлини і теми. Чи то дівчина "щось для себе вирішила", чи хтось порадив 😍😍😍нам на радість.

 Penthouse Pet - August 2024 - таємнича "Grace Elizabeth" .



















































































https://throne.com/glitterati

Немає коментарів:

Дописати коментар