вівторок, 28 травня 2013 р.

А Памелі 45... Пані ягідка...

Язик не ворушиться сказати -  "оп'ять". По-перше - дурня по суті. По-друге - це не про Памелу Андерсон(Pamela Anderson). Вона ягідкою, квіточкою, а при необхідності левицею (народилась 1 липня) була завжди. Принаймні для мене особисто. Певний час тому мене напрягли її імплантанти, якими вона збільшила свої, чудові до того часу, помірного розміру груди. Але потрібно бути на її місці, щоб зрозуміти, що бізнес в якому вона опинилась має свої правила. Але залишатись довгий час на піку привабливості і бажаності - робота не з легких насправді. Дехто зараз іронічно посміхнеться - що за проблема торгувати "сіськами". Я поважаю Вашу думку, проте думаю інакше. Памелі скоро 46, але як і чверть століття тому я чекаю її нових світлин радію, що є час і місце милуватись прекрасним. І це абсолютно не заважає мені любити жінок, що зараз поруч зі мною. Хіба що додає до цієї любові маленької пікантності...

   Pamela Anderson for Lovecat Magazine (by Sante D'Orazio) - 2012





І ще... В останній понеділок травня Америка відзначає та шанує своїх вояків, що загинули за країну у різні часи та у різних подіях. Ось світлина, яку на своїй сторінці у Facebook розмістила Памела кілька годин тому:
Це також одна з останніх світлин...


Источник: <a href="http://like.lb.ua/bikini/2012/08/21/9907_45letnyaya_pamela_anderson_snyalas.html">http://like.lb.ua/bikini/2012/08/21/9907_45letnyaya_pamela_anderson_snyalas.html</a>

Немає коментарів:

Дописати коментар