середу, 15 травня 2013 р.

Фототеатр Олександра Кривицького. Світлини Майстра.

Київський майстер світлопису нещодавно в інтернеті розмістив ось такий текст:"У Інеті з'являються статті про мене в яких я поганий фотограф ...У зв'язку з чим, оголошую конкурс на скандальну статтю про мене, тобто про фототеатр, про мої фотографії і т.п .... Кількість призів до 10. Мета проста і зрозуміла - заплутати недругів остаточно!
Пане Олександре, вибачте, що переклав Ваші слова з роійської, а не виклав їх в оригіналі. Сподіваюсь, що Ваші русофільські вподобання не постраждають, тим більше я належу до тих, кому подобається те що Ви робите...
     Олександ Кривицький ризикнув серії своїх світлин об'єднати поняттям ФОТОТЕАТР і в наступних наших постах ми обов'язково Вас запевним, що так воно і є. Інша справа - смак наших читачів. Сподобається Вам чи ні. А поки переглянемо дещо вибірково.

                                          Олександр Кривицький
 
Олександр Кривицький






























































Немає коментарів:

Дописати коментар