середу, 8 травня 2013 р.

Світлини майстра. Андрій Станко. Квіти великого міста.

Допоки український майстер світлопису Андрій Станко визначається з тим, де приписатись - чи то в Одесі, чи то в Миколаєві ми встигнемо повідомити, що у 2012 році він отримав бронзову медаль у категорії Fine Nude Art на великому міжнародному фотоконкурсі One Eyeland Photo Award 2012. 
У цьому пості серед безлічі світлин з "квіточками" я вирішив обрати ті, що надихнули майстра наповнити життям квартали великого міста. 





                                                                 Андрій Станко
 Стосовно свого захоплення світлинами у стилі "НЮ" Андрій висловлюється стримано-конкретно: "
"Дорогі колеги та глядачі. Я знімаю в жанрі НЮ. І мене часто дістають різного роду розумники питаннями яка тема фотографії, яка ідея ... Все дуже просто. Якщо у вас є художня освіта, ви повинні були проходити такий предмет як оголена натура. Ось її я і знімаю. Без вульгарності. В інтер'єрі і на природі. З грою світла і тіней, при жорсткому і м'якому світлі. Я не знімаю Арт і кіч. Просто оголену натуру. Дорогі колеги, анімалісти, пейзажисти, жанровікі, будь ласка беріть до уваги, що класичне НЮ - це не вульгарщина, а академічне мистецтво. Знімати ню часом складніше, ніж будь-який інший жанр - будь-який косяк, будь-яку помилку за сукнею не сховаєш. Я не знімаю "сіські" заради "сісєк", я не люблю геніталії напоказ, я не хвалюся перемогами, і я не сплю зі своїми моделями. Будь ласка, не варто застосовувати заїжджені шаблони. Спасибі за розуміння."




































Немає коментарів:

Дописати коментар