понеділок, 28 січня 2013 р.

Справжня Квітка. Інна Мікітась.

До свого сорому ім'я Інна Мікітась я дізнався тільки кілька днів тому. Випадково...
А мав би знати про те, що фоні всесвітньої відомості іншої українки Даші Астаф'євої... на фоні великої кількості світлин фантастично красивих, але менш відомих наших пані та панянок, з'явилась... і вже відома в колі майстрів світлопису і любителів еротичного фото граційна, природня, відверта і смілива нова фея Інна Мікітась.
Я завжди захоплювався жінками у характері яких була якась внутрішня протидія подвійній моралі супільства у якому ми живемо. Усіма можливими мені засобами я готовий підтримати їх бачення світу...



А тим, хто вульгарно вважає, що оголена жінка - доступна жінка, коротко нагадую - "Ваша недорозвинутість - не аргумент, а ганьба". І... до речі - без доступних жінок багатьом мужланам довелось би часто згадувати відомі рядки з пісні "Наши руки не для скукі..." І ще. Інна Мікітась - чемпіонка України з кікбосінгу 2006 року.

Немає коментарів:

Дописати коментар