пʼятницю, 1 лютого 2013 р.

Світлини майстра. Олексій Волот. У мінському метро.

17 січня цього року ЗМІ повідомили свіжу пікантну новину з Мінська - "В ніч з 16 на 17 січня у мінському метро місцевою міліцією було затримано білоруського фотографа Олексія Волота та його модель, студентку Білоруського Державного Університету, під час еротичної фотосесії." У результаті 21 річну студентку оштрафували на 70000руб. (це приблизно 70 гривень), а Олексій Волот став "зіркою інтернету". Проте до цього часу були доступні тільки світлини зроблені з сусіднього вагона іншим фотографом, що "випадково" був поруч. І ось СТАЛОСЬ. Скандальну фотосесію опублікував сам пан Волот і пропонуємо її Вашій увазі.

У своєму блозі Олексій Волот відзначив, що цей захід не був політичною акцією, флеш-мобом чи приколом. Це чистої води творчість, есперимент.
І додав (цитата):
Я схиляюся перед сміливістю моделі, яка була зі мною в той момент.
Я вдячний друзям, які були зі мною у вагоні і страхували мене.
Я вдячний близьким і друзям за підтримку і схвалення.
Я кажу "спасибі" Ользі Лис за допомогу в підготовці моделі.
Я поважаю людей, які зрозуміли мене і виявляли свою думку.

З рештою нам не по дорозі.

Від себе рішуче додам - ОЛЕКСІЮ НАМ ПО ДОРОЗІ!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар