пʼятницю, 22 лютого 2013 р.

Почитати. Келя Ликеренко. Еротичні поезії.

 Келя Ликиренко - поетичне псевдо відомої тележурналістки Тетяни Коваленко. Келя-Таня легко могла б грати у кіно справжню українку. В ній є все - краса, грація, чуттєвість, скромність і стримана безсоромність, відвертість і привабливе відьмовство від якого немає порятунку...
І скоріш за все вона ще обов'язково зіграє. А поки пише талановиті вірші, що заставляють заздрити її обранцю...

Його шукала я давно.
Цей розмір, плечі, волосатість.
Тепер ми дивимось кіно
В моїй кімнаті.
Сказати хочу,
З ним все так, як я хотіла.
Колючо-ніжний він щоночі
Для мого тіла.
Я зовсім гола з ним скручусь
В єдине ціле.
Із ним єдиним не боюсь,
Чого хотіла...

 Він масажує всю мене
Безперестанку.
І не шукає,
Як мине,
Собі коханку.
Як проливаю в піку мрій
На нього чаю,
Він не кричить, він розуміє,
Він пробачає.
Немає кращого його —
Товстий і теплий він!
Коли лягаю я під нього, —
Аж до…колін.
І аж до…вух!..
Я в нім безсила…
Новенький вовняний кожух
Собі купила.

( тут читайте ще - http://tetian.livejournal.com/
-->

Немає коментарів:

Дописати коментар