понеділок, 10 грудня 2012 р.

Alloise - найкраща співачка України за версією "MTV Europe Music Awards 2012".

"Цицьки та пісні - це різні речі. Хоча я б їх так сильно не розділяла", - у свій час сказала Alloise. І мені це подобається. Подібна відвертість смілива. Тим паче, що на варті української моральності стоять такі глиби "традиційних цінностей" як "
група депутатів на чолі з комуністом Леонідом Грачем".
І ми ризикнемо пригадати чудову серію світлин Alloise для одного з чоловічих глянців... з її сторонніми коментарями...


 Алла, розкажіть, що штовхнуло вас на еротичну фото-сесію? Це піар, стиль життя, гонитва за новими враженнями, щось інше? Як ваші рідні ставляться до подібних експериментів? Вам подобається відчуття оголеності? Чи не вважаєте, що цей досвід і відбиток на репутації в майбутньому вам може чим-небудь нашкодити?
Alloise: 1) Мене запросив редактор журналу знятися у фотосесії. Як людина з нестабільною психікою, я з радістю прийняла його пропозицію.
2) Рідні ставляться з розумінням і всіляко підтримують мене.
3) Так, я завжди сплю голою.
4) Навряд чи ...



Що думаєте про український шоу-бізнесі? Що б ви хотіли змінити в його правилах? Чи доставляє вам задоволення перебування в цьому маленькому світі?
Alloise: Український шоу-бізнес ще складно назвати шоу-бізнесом. Шоу роблять, бізнес - теж. Але у всіх цивілізованих країнах шоу-бізнес тримається на фундаменті з професійних музикантів та ідейних продюсерів. Ця складова є й у нас, але її не пускають в шоу-бізнес. Саме тому він такий убогий і мені за нього соромно.
Я ніколи не відчувала себе частиною шоу-бізнесу, принаймні, українського.

 Чи правда, що шлях в український шоу-біз для починаючої артистки лежить через ліжко? Вам доводилося йти на такі жертви?
 Alloise: Чому ж жертви? Я сама перша стрибаю в ліжко. Жартую.
 У вас є хлопець? Взагалі, які чоловіки вам подобаються?
 Alloise: Зараз у мене немає хлопця. Мені подобаються сексуальні чоловіки. За сексуальність чоловікові я можу пробачити навіть відсутність розуму, грошей і добрих намірів.
 Скажіть, будь ласка, як Вам це вдається - не втрачати себе в цьому нашому болоті, шоу-бізнесі?
 Alloise: Це коли у творчо-естетичному зростанні ти проходиш точку неповернення, і будь що нещире і фальшиве викликає огиду на фізичному рівні. Так що я особливо і не "напружуюсь".
 Про що ви мрієте? Яких висот прагнете досягти як артистка?
 Alloise: Період мрій у мене давно закінчився. Навіть в минулому році у мене була дурна мрія стати кращою співачкою в Україні, а в цьому році мені дали таку премію MTV. А зараз немає ніяких мрій, є просто робочий і творчий процес. І добре, що прагнення мети не заважає займатися улюбленою справою. Коли цього немає, набагато простіше.
 Була дуже здивована коли почула ваш трек на лондонському BBC Radio 1 з коментарями захопленого ведучого. Також Ваше відео активно ротується і на VH1. Дуже приємно, що Ви українка і завдяки Вам в Європі можуть дізнаватися і про нашу країну. Спасибі! Завдяки Вам нам є чим пишатися.
 Alloise: Спасибі, мені теж дуже приємно, що я українка.

Немає коментарів:

Дописати коментар