середу, 26 грудня 2012 р.

Світлини майстра. Кладик Петро.

Київський майстер світопису Кладик Петро вже представлений на Квітнику. Його світлина "Острів скарбів" (див. Світлини Майстра) викликала цікавість у наших читачів і логічно, що ми вирішили повернутись до його робіт...ні...до його мистецтва. На головній сторінці ви бачите світлину, яку сам Петро назвав "Венеціанською маскою", хоча, як на мене, це справжня "Снігуронька". Саме від такої чекаю усіляких подарунків і можна без Діда Мороза.

На своєму сайті (http://kladyk.com/) Петро пише: "Захоплення, раж, шаленство глядача при погляді на мої роботи - це найцінніша для мене нагорода." Таким чином вважайте Петре, що від мене ви отримали Квітневий Орден Магістра Еротики!!! Я у захопленні!
Hunt for men

Porto dos Milagres

Through the dark waters of Styx

Леді Годіва




А судді хто?...

Жанна д'Арк

Не розповідай мені казок. Я все це читала в оригіналі...

Небеса, мої обітовані ...

Від сесії до сесії...

Дотик вітерця.

Сross-country

Хібара біля витоків Амазонки

Венеціанська Маска


Немає коментарів:

Дописати коментар