середу, 26 грудня 2012 р.

Сюзі Хемілтон: "Я зробила величезну помилку І НЕ ОЧІКУЮ, ЩО ВИ МЕНЕ ЗРОЗУМІЄТЕ"

Супер! Молодчина! Справжня Жінка! Так їм всім! "Я не очікую, що ви мене зрозумієте." Це влучна дуля всім тим, хто сьогодні корчить з себе високоморальну істоту, а насправді фарисействує.
Інтернет повний повідомлень про "ганебний" спосіб життя видатної американської спортсменки Сюзі Хамілтон. Хтиво посміхаючись народ смакує новиняру - ЗІРКА АМЕРИКАНСЬКОГО СПОРТУ ПІДПРАЦЬОВУВАЛА ЕЛІТНОЮ ПОВІЄЮ.
А най вам собака губи оближе! Вам яка до цього справа? Вона рветься у президенти, чи сенатори? Вона малює собі німба на лобі? Вона вчить інших жити? Вона просто живе і до цього часу намагалась отримати від цього життя чогось свого особистого...


Як пише преса - "подвійному життю Сюзі прийшов кінець після того, як її впізнав один з клієнтів і розтрубив про це своїм знайомим. На початку грудня репортери підкараулили Хемілтон в холі одного з готелів Лас-Вегаса і витягнули з неї зізнання. Вона неохоче поділилася своєю таємницею, назвавши подію великою помилкою."

Тобто, спробуємо це пересказати іншими словами. Один непотріб, що помилково вважає себе чоловіком, отримав задоволення від класної жінки(а хай і за гроші(!)), випадково впізнав у ній Сюзі Хамілтон і розпатякав про це на весь світ (може вирішив повернути гроші, що заплатив їй(?)). Журналюги як стервятники злетілися на халявний заробіток і всі разом обмастили її лайном.
 Крім того ще й встигли опитати всіх кого потрібно і дізнались, що "44-річна дружина та мати була елітною "дівчинкою по виклику" під псевдонімом Келлі Ланді і працювала в шикарних готелях від Лос-Анджелеса до Чикаго, отримуючи за свої послуги 600 доларів на годину". У когось від цієї суми мабуть зараз дух перехватило! Так чи ні? 
Сюзі 44 роки! Далеко не дівчинка, проте її клієнти були від неї у захваті, стверджуючи, що ні на мить не жаліли за витрачені на задоволення гроші.


Незважаючи на свій вік, Хемілтон займала третє місце в рейтингу популярності дівчат, представлених на сайті агенції "Приватна колекція Хейлі Хестон". На світлинах профілю Келлі Ланді, який тепер видалений, її обличчя завжди було приховано.
 Зі слів колишньої спортсменки, її життя змінилося через самогубство брата і післяпологової депресії. Пізніше Сьюзі написала, що проституція допомагала їй боротися з "рутинним життям" і була способом відволіктися від проблем. При цьому чоловік Хемілтон знав, чим вона займається, але просто не міг її зупинити. Сюзі сказала те, що від неї хотіли почути...
"Я працювала в ескорті тому, що саме цей вид діяльності надав мені механізми виживання, коли в моєму житті і моєму шлюбі настали важкі часи." Але при цьому додала - "Я зробила величезну помилку і не очікую, що ви мене зрозумієте."
А тому я хочу запитати - а якщо їй це ПРОСТО ПОДОБАЛОСЬ і було потрібно? А її чоловік розумів це... Га? Мамі вашій ковінька! То не посапали б ви, шановні моралізатори, вазони? 
Сюзі, респект тобі за сміливість і чесність Твою. Респект чоловікові Твоєму за розуміння та підтримку. Сили дітям Твоїм пережити виття вишкребків. Все минеться.
Сюзі Хамілтон
P.S. Крім участі в трьох Олімпіадах 1992, 1996 і 2000 років, Хемілтон дев'ять разів вигравала студентський чемпіонат США з легкої атлетики. Приваблива білявка в період розквіту своєї спортивної кар'єри часто знімалася в рекламі. Дивіться на світлину, та на відео, що нижче...
" Я не очікую, що ви мене зрозумієте". А і не треба. Всі кому потрібно розуміють...








Немає коментарів:

Дописати коментар