вівторок, 11 грудня 2012 р.

Світлини майстра. Олександр Задирака.

Цей київський майстер світлопису привабив мою увагу вже давно. Випадково зустрівши його світлини в українському літературно-еротичному часописі "Лель", одразу був захоплений його баченням жіночої принадності та...що приховувати, смаком у виборі героїнь фото-історій.
Майстер спорту, який відіграв більше 20 сезонів в командах вищої ліги чемпіонату СРСР з регбі, Олександр Задирака займається фотографією майже 45 років зі своїх 64-х. І майже стільки ж знімає в жанрі ню
Кілька років тому я спробував напроситись до Олександра на майстер-клас, але він мені не відповів. Нажаль. Однак це завадить мені з пошаною до нього обрати до вашої уваги деякі світлини на свій смак.





Питання яке турбує тих, хто є звичайним глядачем цих світлин: - А ваша дружина розуміє, що ви займаєтеся чистою творчістю?
Задирака- Ми одружені багато років, у нас прекрасні діти - два дорослих сина. Спочатку вона ревнувала, звичайно, але потім зрозуміла, що якщо буде палиці в колеса ставити, то мені доведеться вибирати. І я, природно, виберу ... фотографію ...
Квітник -  Не варто шукати у цій відповіді підтекст. Шукайте світлини Олександра і отримуйте естетичне задоволення.

Етюд 
Ескіз
Хитка рівновага
Там...
Сон
Пауза
Про любов до тварин
Ню з тінню
Ню та дещо про бузину...
Літо
Геометрія ню
Вечірнє ню
Бархатний сезон
Зупинка на вимогу

Немає коментарів:

Дописати коментар